Bangladeş’te 150 Yolcu Taşıyan Feribot Battı…

Bangladeş’te bir yük gemisinin çarpması sonucu alabora olan ve 150 kadar yolcu taşıyan feribot battı.

Yetkililer, MV Mostafa adlı feribota, bu sabah başkent Dakka’ya 70 kilometre uzaklıkta bulunan Padma nehrindeki Daulatdia-Paturia geçidinde bir yük gemisinin çarptığını, çarpışma sonucu alabora olarak batan feribotta bulunan yolculardan ölenler olduğunu açıkladı.

Kazada ölenlerin sayısıyla ilgili henüz bilgi verilmezken, arama kurtarma ekiplerinin bölgede çalışmalarını sürdürdüğü belirtildi.

Bir yanıt yazın

E-posta adresiniz yayınlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.